Stagiair Strategy & Brand Activation

Stagiair Strategy & Brand Activation

In een constant veranderende markt moeten grote organisaties zich in hoog tempo blijven aanpassen trends van vandaag. Als millennials kijken wij met een frisse blik naar deze organisaties en weten wij ons goed in te leven in de wereld van nu en morgen. Een goed, helder en consistent verhaal vertellen is belangrijker dan ooit. Maar hoe zorg je nu dat je zowel consumenten als medewerkers dit verhaal ook echt laat doorleven? Van dit vraagstukgaan onze Strategy & Brand Activation helemaal ‘aan’.Als stagiair Strategy & Brand Activation ondersteun je de teams die werken aan het activeren van mensen en organisaties. Je denkt mee over de juiste methodes en draagt bij aan het creatief oplossen van puzzels bij een klant. Daarnaast bereid je vergaderingen en events voor of design je op tijd de juiste content. Naast deze ondersteunende taken draagt de stagiair ook zorg voor constante commerciële ontwikkeling van zowel de teams als de propositie. Bij deze development-taken kun je bijvoorbeeld denken aan interne evenementen of acquisitieactiviteiten. Verder is er veel ruimte om je eigen projecten te zoeken of te creëren, zoals bijvoorbeeld het scherp houden van hoe ‘fris’ we onszelf allemaal nog voelen op kantoor.

Een greep uit het takenpakket

  • Brainstormen over activatiestrategieën
  • Bedenken en uitvoeren van commerciële activiteiten
  • Ontwerpen van aansprekende content
  • Constant verbeteren van interne processen
  • Marktinzichten vertalen naar concrete acties

Wat vragen we?

Deze stage heeft een relatief zelfstandige vorm, dit betekent dat je meer uit de stage haalt wanneer je zelf actief zoekt naar kansen en deze pakt. Wanneer jij bijvoorbeeld een passie voor duurzaamheid hebt, wordt er verwacht dat je zelf met een initiatief komt. Een brede interesse en de drive om jezelf te verbeteren zijn essentieel. Affiniteit met bedrijfskunde is een pré. Je weet jezelf gemotiveerd te houden door proactief te zijn. Verder ben je:

  • Geïnteresseerd in strategische vraagstukken
  • Goed in praktische uitvoering
  • Flexibel en zelfstandig
  • Communicatief vaardig
  • Een verbindend figuur tussen groepen

Droom

83% van alle studenten heeft de ambitie om zelf te ondernemen, maar weinig mensen grijpen daadwerkelijk de kans. Frisse Blikken is er om ondernemend talent en de nieuwe generatie te versnellen en daarmee organisaties te helpen. Als stagiair pluk je hier ook zeker de vruchten van, bijvoorbeeld in je persoonlijke ontwikkelprogramma.

Wat bieden we jou?

We bieden je een meeloopstage voor 4-5 dagen per week aan vanaf februari voor 5/6 maanden waarin je een kijkje neemt in de wereld van projectmanagement en relevante praktijkervaring op doet. Verder bieden we jou:

  • De kans om uit jouw stage te halen wat jij wil
  • Een persoonlijk ontwikkeltraject
  • Een MacBook in bruikleen
  • €500,- per maand op basis van vijf dagen per week
  • Een bruisende werkplek waar jij mede-gastheer/-vrouw van bent

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Claire (recruitment@frisseblikken.com).

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Top
X