Stage Ombudsman Metropool Amsterdam: Onderzoek naar kritische succesfactoren in dienstverlening van Parkeren

Stagekans bij de Ombudsman Metropool Amsterdam – Onderzoek naar kritische succesfactoren in dienstverlening van Parkeren!

Wil jij praktijkervaring opdoen bij een belangrijke overheidsinstantie en bijdragen aan het verbeteren van dienstverlening binnen de Gemeente Amsterdam? De Ombudsman Metropool Amsterdam biedt een stageplek aan voor een gemotiveerde stagiair(e) Bestuurskunde van januari – juli (start- en einddatum nader af te stemmen). De stageactiviteiten kunnen gecombineerd worden met de studie en zullen 8-16 uur per week in beslag nemen. Aan de opdracht is een stagevergoeding verbonden.

Tijdens deze stage krijg je de unieke kans om vanuit de gedachte van positieve bestuurskunde actieonderzoek te doen naar de kritische succesfactoren van de dienstverlening van Parkeren binnen de Gemeente Amsterdam. Je zult betrokken zijn bij:

  • Het uitvoeren van onderzoek naar de dienstverlening van Parkeren, door middel van o.a. het bestuderen van (beleids)documenten, het analyseren van klachten, het afnemen van interviews en het meelopen met collega’s binnen Parkeren.
  • Het identificeren van cruciale succesfactoren die van invloed zijn op de kwaliteit van de dienstverlening.
  • Het organiseren van een Ombudsacademie: een reflectieve & activerende sessie waarin we samen met de gemeente lering trekken uit de bevindingen.
  • Het rapporteren van de bevindingen en de aanbevelingen aan het bestuur van de Gemeente Amsterdam.

Spreekt dit je aan, dan ontvangen we jouw sollicitatie graag uiterlijk 15 januari 2024. Om je aan te melden, stuur je jouw CV en een korte motivatiebrief naar eva@ombudsmanmetropool.nl. We ontvangen graag jouw sollicitatie en zijn beschikbaar voor eventuele vragen over de stage of het selectieproces.